Advances in National Brand and Private Label Marketing / Nejlevnější knihy
Advances in National Brand and Private Label Marketing

Kód: 22322288

Advances in National Brand and Private Label Marketing

Autor Juan Carlos Gázquez-Abad, Francisco J. Martínez-López, Anne Roggeveen

The 2019 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting and discussing original, rigorous and significant contributions from researchers around the world on marketing ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Advances in National Brand and Private Label Marketing

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

The 2019 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting and discussing original, rigorous and significant contributions from researchers around the world on marketing issues that retailers,

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: