Brand Identity Essentials, Revised and Expanded / Nejlevnější knihy
Brand Identity Essentials, Revised and Expanded

Kód: 20569549

Brand Identity Essentials, Revised and Expanded

Autor Kevin Budelmann, Yang Kim

Brand Identity Essentials, Revised and Expanded outlines and demonstrates basic logo and branding design guidelines and rules through 100 principles. These include the elements of a successful graphic identity, identity programs a ... celý popis

665


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Brand Identity Essentials, Revised and Expanded

Nákupem získáte 67 bodů

Anotace knihy

Brand Identity Essentials, Revised and Expanded outlines and demonstrates basic logo and branding design guidelines and rules through 100 principles. These include the elements of a successful graphic identity, identity programs and brand identity, and all the various strategies and elements..

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design Graphic design

665

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: