Brand Vision Archetypes: Creating Brands With Meaning / Nejlevnější knihy
Brand Vision Archetypes: Creating Brands With Meaning

Kód: 17603875

Brand Vision Archetypes: Creating Brands With Meaning

Autor Peter Steidl, Kim Boehm

The authors present the neuromarketing foundation underlying the concept and application of Brand Vision Archetypes, clarify important issues including how many archetypes you should work with, how and when to use primary and seco ... celý popis

694


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Brand Vision Archetypes: Creating Brands With Meaning

Nákupem získáte 69 bodů

Anotace knihy

The authors present the neuromarketing foundation underlying the concept and application of Brand Vision Archetypes, clarify important issues including how many archetypes you should work with, how and when to use primary and secondary archetypes, how to a

Parametry knihy

694

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: