Experiential Marketing / Nejlevnější knihy
Experiential Marketing

Kód: 02409329

Experiential Marketing

Autor Bernd H. Schmitt

Engaging, enlightening, provocative, and sensational are the words people use to describe compelling experiences and these words also describe this extraordinary book by Bernd Schmitt.Moving beyond traditional "features-and-benef ... celý popis

510


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Experiential Marketing

Nákupem získáte 51 bodů

Anotace knihy

Engaging, enlightening, provocative, and sensational are the words people use to describe compelling experiences and these words also describe this extraordinary book by Bernd Schmitt.Moving beyond traditional "features-and-benefits" mar

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

510

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: