Implementing B2B Content Marketing: A proven 7 step approach to success / Nejlevnější knihy
Implementing B2B Content Marketing: A proven 7 step approach to success

Kód: 18580286

Implementing B2B Content Marketing: A proven 7 step approach to success

Autor Mr Bob Oord

B2B marketing has changed for good. B2Bs need to think, act and communicate from the buyers perspective. With loose promises, swirling service descriptions and so-called unique selling points, the information hunger of business de ... celý popis

513


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Implementing B2B Content Marketing: A proven 7 step approach to success

Nákupem získáte 51 bodů

Anotace knihy

B2B marketing has changed for good. B2Bs need to think, act and communicate from the buyers perspective. With loose promises, swirling service descriptions and so-called unique selling points, the information hunger of business decision-makers can no longe

Parametry knihy

513

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: