Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series) / Nejlevnější knihy
Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Kód: 16122380

Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Autor Nick Morgan, Cialdini, Robert B., PhD, Linda A. Hill, Nancy Duarte

Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing a ... celý popis

364


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 3-5 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Nákupem získáte 36 bodů

Anotace knihy

Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing a influence and small, simple tactics that you can use to convince others every day.--

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business negotiation

364

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: