Marketing Fashion, Second edition / Nejlevnější knihy
Marketing Fashion, Second edition

Kód: 09276525

Marketing Fashion, Second edition

Autor Harriet Posner

A practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from creating a customer profile to developing a brand identity. This book explains key theoretical concepts and illustrates how they are applied within th ... celý popis

873


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing Fashion, Second edition

Nákupem získáte 87 bodů

Anotace knihy

A practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from creating a customer profile to developing a brand identity. This book explains key theoretical concepts and illustrates how they are applied within the global fashion and retail industry, from haute couture to the mass market.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies

873

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: