Strategic Retail Management / Nejlevnější knihy
Strategic Retail Management

Kód: 09301578

Strategic Retail Management

Autor Joachim Zentes, Dirk Morschett, Hanna Schramm-Klein

This is not a traditional textbook or collection of case studies, but is intended to demonstrate the complex and manifold questions of retail management in the form of 18 lessons that provide a thematic overview of key issues and ... celý popis

2112


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Strategic Retail Management

Nákupem získáte 211 bodů

Anotace knihy

This is not a traditional textbook or collection of case studies, but is intended to demonstrate the complex and manifold questions of retail management in the form of 18 lessons that provide a thematic overview of key issues and illustrate them with the help of comprehensive case studies. In the third edition, all chapters were revised and updated. Three new chapters were added to treat topics like online-retailing and multi-channel-strategies as well as the so called verticals in specific chapters. All case studies were replaced by new ones to reflect the most recent developments. Eighteen well-known retail companies from different countries, like Best Buy, IKEA,TK Maxx, Tesco and Decathlon, are now used to illustrate particular aspects of retail management.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Distributive industries

2112

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: