21st Century FMCG Consumer Marketing / Nejlevnější knihy
21st Century FMCG Consumer Marketing

Kód: 10786379

21st Century FMCG Consumer Marketing

Autor Manal Haddad

An effective marketing strategy helps in aligning company goals to its strategies, improve overall performance and perk-up sales and revenues. The evolving nature of consumer needs and requirements in the FMCG industry means that ... celý popis

479


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize 21st Century FMCG Consumer Marketing

Nákupem získáte 48 bodů

Anotace knihy

An effective marketing strategy helps in aligning company goals to its strategies, improve overall performance and perk-up sales and revenues. The evolving nature of consumer needs and requirements in the FMCG industry means that companies today have to co

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

479

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: