Au Contraire! / Nejlevnější knihy
Au Contraire!

Kód: 05031996

Au Contraire!

Autor Gilles Asselin, Ruth Mastron

When Coca-Cola entered the French market with a hard-core bottom-line management style, they were met with boycotts in cafes and supermarkets. At the launch of EuroDisney in Paris, Mickey Mouse was 'greeted' by angry protesters hu ... celý popis

604

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Au Contraire!

Nákupem získáte 60 bodů

Anotace knihy

When Coca-Cola entered the French market with a hard-core bottom-line management style, they were met with boycotts in cafes and supermarkets. At the launch of EuroDisney in Paris, Mickey Mouse was 'greeted' by angry protesters hurling tomatoes and eggs. What went wrong? As a culture, the French are fiercely independent yet romantic, conservative yet avant-garde, rational yet emotional. In "Au Contraire!: Figuring Out the French", bilingual and bicultural authors Gilles Asselin and Ruth Mastron explore beyond the stereotypes, examining the assumptions, attitudes, patterns of thought and beliefs that make the French so - French. Written for anyone interested in or interacting with the French, "Au Contraire!: Figuring Out the French" unearths the often invisible cultural forces that govern behaviour. Gilles Asselin and Ruth Mastron draw on their own experiences as consultants and trainers, as well as those of expatriate students and professionals, to offer the best and most useful analysis and advice on intercultural relations with the French.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies

604

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: