Building Brand Communities / Nejlevnější knihy
Building Brand Communities

Kód: 24510963

Building Brand Communities

Autor Charles Vogl

An authentic brand community is more than just people buying your product or working alongside one another. This book articulates the critical roles of mutual concern, common values, and shared experiences in creating fiercely loy ... celý popis

639


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Building Brand Communities

Nákupem získáte 64 bodů

Anotace knihy

An authentic brand community is more than just people buying your product or working alongside one another. This book articulates the critical roles of mutual concern, common values, and shared experiences in creating fiercely loyal customer and collabo

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

639

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: