Business Model Shifts - Six Ways to Create New Value For Customers / Nejlevnější knihy
Business Model Shifts - Six Ways to Create New Value For Customers

Kód: 19302901

Business Model Shifts - Six Ways to Create New Value For Customers

Autor Patrick Van Der Pijl, Justin Lockitz, Roland Winjen

Six ways to create new value for customers Uber and Lyft took over the streets in San Francisco, providing a seamless and frictionless experience to get around. Few yellow taxis are left to serve tourists. Amazon shifted its busin ... celý popis

665


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Business Model Shifts - Six Ways to Create New Value For Customers

Nákupem získáte 67 bodů

Anotace knihy

Six ways to create new value for customers Uber and Lyft took over the streets in San Francisco, providing a seamless and frictionless experience to get around. Few yellow taxis are left to serve tourists. Amazon shifted its business model

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

665

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: