Critical Thinking for Managers / Nejlevnější knihy
Critical Thinking for Managers

Kód: 35821278

Critical Thinking for Managers

This book discusses critical thinking as a tool for more compassionate leadership, presenting tried and tested methods for managing disagreement, for anticipating and solving problems, and for enhancing empathy. Employing a lighte ... celý popis

2643


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Critical Thinking for Managers

Nákupem získáte 264 bodů

Anotace knihy

This book discusses critical thinking as a tool for more compassionate leadership, presenting tried and tested methods for managing disagreement, for anticipating and solving problems, and for enhancing empathy. Employing a lighter tone of voice than most management books, it also shows how and when less-than-rational mechanisms such as intuition and heuristics may be efficient decision-making tools in any manager's toolbox. Critical thinking is useful for analyzing incoming information in the context of decision-making and is crucial for structuring outgoing information in the context of persuasion. When trying to convince a client to buy a service, an executive board to fund a project, or a colleague to change a procedure, managers can use the simple step-by-step guides provided here to prepare for successful meetings and effective pitches. Managerial thinking can be steadily improved, using a structured process, especially if we learn to think about our thinking. This book guides current and would-be managers through this process of improving and metathinking, in connection with decision-making and persuasion. Using examples from business, together with research insights from Behavioral Economics and from Management and Organizational Cognition, the author illustrates common pitfalls like hidden assumptions and cognitive biases, and provides easy-to-use solutions for testing hypotheses and resolving dilemmas.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Management

2643

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: