HR Marketing From Job Advertising to Employer Branding / Nejlevnější knihy
HR Marketing From Job Advertising to Employer Branding

Kód: 01625882

HR Marketing From Job Advertising to Employer Branding

Autor Julia Wimmers

Scholarly Research Paper from the year 2009 in the subject Business economics - Personnel and Organisation, printed single-sided, grade: 1.0, Munich University of Applied Sciences, course: Human Resource Management, language: Engl ... celý popis

1042


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize HR Marketing From Job Advertising to Employer Branding

Nákupem získáte 104 bodů

Anotace knihy

Scholarly Research Paper from the year 2009 in the subject Business economics - Personnel and Organisation, printed single-sided, grade: 1.0, Munich University of Applied Sciences, course: Human Resource Management, language: English, abstract: The most popular measures in the field of HR Marketing like Job and Image Advertising, HR Consultants, Corporate Culture, Applicant Relationship Management and Employer Branding in particular are evaluated with the four criteria costs, company size, target function and target group. The evaluation with four different parameters results from the fact, that each company has to find out which measures fit best to support the fulfilment of its individual HR targets. As there exists no common HR Marketing strategy which serves all kinds of companies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

1042

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: