ITIL service strategy / Nejlevnější knihy
ITIL service strategy

Kód: 02656319

ITIL service strategy

Autor Great Britain: Cabinet Office

This volume provides updated guidance on how to design, develop and implement service management both as an organisational capability and a strategic asset. It is a guide to a strategic review of ITIL-based service management capa ... celý popis

140


Skladem v malém množství
Odesíláme do 24 hodin

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize ITIL service strategy

Anotace knihy

This volume provides updated guidance on how to design, develop and implement service management both as an organisational capability and a strategic asset. It is a guide to a strategic review of ITIL-based service management capabilities, with the aim of improving their alignment with overall business needs. It is written primarily for senior managers who provide leadership and direction in the form of objectives, plans and policies. It is also benefits mangers at other levels, by explaining the logic of senior management decisions.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing

140

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: