Kód: 02830887
Showrooming is a growing phenomenon in which customers browse products in a retail store and make purchases of similar products through an online vendor. The authors of this book offer retail managers strategic insight in how to ... celý popis
1036 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 104 bodů
Showrooming is a growing phenomenon in which customers browse products in a retail store and make purchases of similar products through an online vendor. The authors of this book offer retail managers strategic insight in how to stem the loss of resources to showrooming and transform showrooming customers into in-store sales.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects
1036 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )