A Flight Attendant's Full Disclosure: How to Manage Customer Service Breakdowns / Nejlevnější knihy
A Flight Attendant's Full Disclosure: How to Manage Customer Service Breakdowns

Kód: 18984901

A Flight Attendant's Full Disclosure: How to Manage Customer Service Breakdowns

Autor Becky Woodbridge, Jim Cathcart

Customers Aren't Always Right... You Need to Make Them Right Anyone in business needs to successfully resolve customer-service breakdowns and leave customers with smiles on their faces. Customer service expert and retired flight ... celý popis

372


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize A Flight Attendant's Full Disclosure: How to Manage Customer Service Breakdowns

Nákupem získáte 37 bodů

Anotace knihy

Customers Aren't Always Right... You Need to Make Them Right Anyone in business needs to successfully resolve customer-service breakdowns and leave customers with smiles on their faces. Customer service expert and retired flight attendant Becky Woodbridge

Parametry knihy

372

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: