A Marketing Manual for the Millennium: Triple Eight Edition / Nejlevnější knihy
A Marketing Manual for the Millennium: Triple Eight Edition

Kód: 21984765

A Marketing Manual for the Millennium: Triple Eight Edition

Autor Dr Russell J Zwanka

This book is a compendium of sorts from a career of customer engagement, marketing, merchandising, category management, and all other ways we see the customer as the center of our universe.

490


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize A Marketing Manual for the Millennium: Triple Eight Edition

Nákupem získáte 49 bodů

Anotace knihy

This book is a compendium of sorts from a career of customer engagement, marketing, merchandising, category management, and all other ways we see the customer as the center of our universe.

Parametry knihy

490

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: