Advances in Services Marketing and Management / Nejlevnější knihy
Advances in Services Marketing and Management

Kód: 04810040

Advances in Services Marketing and Management

Autor A. Swartz Teresa a. Swartz, Teresa A. Swartz, David E. Bowen

This title is part of a series which offers an interdisciplinary approach to the latest research and practice in services. Topics discussed in this title include the calculus of service quality and customer satisfaction and enviro ... celý popis

3851


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 13-16 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Advances in Services Marketing and Management

Nákupem získáte 385 bodů

Anotace knihy

This title is part of a series which offers an interdisciplinary approach to the latest research and practice in services. Topics discussed in this title include the calculus of service quality and customer satisfaction and environmental and positional antecedents of management commitment to service quality.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

3851



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: