Advertising International / Nejlevnější knihy
Advertising International

Kód: 01234450

Advertising International

Autor Armand Mattelart

A survey of the changes in the advertising industry in the last 20 years including coverage of the emergence of international conglomerates and the diversification of the agencies into public relations and media buying. ... celý popis

955


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-12 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Advertising International

Nákupem získáte 96 bodů

Anotace knihy

A survey of the changes in the advertising industry in the last 20 years including coverage of the emergence of international conglomerates and the diversification of the agencies into public relations and media buying.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

955

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: