B2B Digital Marketing Playbook / Nejlevnější knihy
B2B Digital Marketing Playbook

Kód: 38831257

B2B Digital Marketing Playbook

Autor Carolin Durst, Stefanie Eckart, Sophia Hübner, Christina Heinickel, Andi Honka, Nadine Lumme, Dorothea Utzt, Hochschule für angewandte Wissenschaften Ansbach, Katharina Lennemann, Markus Gattenlöhner

Mit diesem Playbook geben wir Marketingverantwortlichen und -experten aus KMU, Gründern, Digital Youngsters und Studierenden einen Guide für Marketing im digitalen Zeitalter an die Hand! Mit Best Practices, Checklisten, Erfahrungs ... celý popis

893


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 6-8 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize B2B Digital Marketing Playbook

Nákupem získáte 89 bodů

Anotace knihy

Mit diesem Playbook geben wir Marketingverantwortlichen und -experten aus KMU, Gründern, Digital Youngsters und Studierenden einen Guide für Marketing im digitalen Zeitalter an die Hand! Mit Best Practices, Checklisten, Erfahrungsberichten und verpackt mit jeder Menge Storytelling werden Strategien, Kanäle und Tools aller relevanten Marketingbereiche im B2B adressiert. Darüber hinaus nehmen wir auch die Organisationsentwicklung im Marketing sowie operative Taktiken unter die Lupe.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

893

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: