B2B Relationships within Transactional and Relationship Marketing / Nejlevnější knihy
B2B Relationships within Transactional and Relationship Marketing

Kód: 15373629

B2B Relationships within Transactional and Relationship Marketing

Autor Zarko Petrovic, Milo Radulovic

To identify, distinguish and conceptualize emerging business-to-business relationships within transactional and relationship marketing, as well as the distribution network and their applications in practice. The research proved th ... celý popis

1189


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-11 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize B2B Relationships within Transactional and Relationship Marketing

Nákupem získáte 119 bodů

Anotace knihy

To identify, distinguish and conceptualize emerging business-to-business relationships within transactional and relationship marketing, as well as the distribution network and their applications in practice. The research proved that transactional and relationship marketing are interconnected and go along with the stages of establishment and development of B2B relationships. When these two theoretical concepts are strong, then it is clear that the distribution network is strengthening too.

Parametry knihy

1189

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: