Branding Psychology How Brand Provides Intangible Benefits Overshadowing its Tangible Benefits / Nejlevnější knihy
Branding Psychology How Brand Provides Intangible Benefits Overshadowing its Tangible Benefits

Kód: 42330232

Branding Psychology How Brand Provides Intangible Benefits Overshadowing its Tangible Benefits

265


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 13-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Branding Psychology How Brand Provides Intangible Benefits Overshadowing its Tangible Benefits

Nákupem získáte 27 bodů

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Geisteswissenschaften, Kunst, Musik Kunst Theater, Ballett

265

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: