Business Under Crisis, Volume III / Nejlevnější knihy
Business Under Crisis, Volume III

Kód: 42644912

Business Under Crisis, Volume III

Autor Demetris Vrontis, Alkis Thrassou, Yaakov Weber, S. M. Riad Shams, Evangelos Tsoukatos, Leonidas Efthymiou

From recurring episodes of great depression, oil crises, political crises, wars, debt crises, to the ongoing climate change, there is a constant pressure on businesses to cope with critical events. However, throughout history, cri ... celý popis

4943


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 13-16 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Business Under Crisis, Volume III

Nákupem získáte 494 bodů

Anotace knihy

From recurring episodes of great depression, oil crises, political crises, wars, debt crises, to the ongoing climate change, there is a constant pressure on businesses to cope with critical events. However, throughout history, crises have been pivotal in advancing businesses and societies. This contributed volume approaches crisis not simply as a source of problems, but also as a set of choices. It seeks to explore critical events as possible opportunities for sustainability, through process improvement, creativity, innovation and entrepreneurship.Chapters reveal that times of crisis provide opportunities for new start-ups, creativity, resilience, organisational change, and revitalisation. This book also emphasises the importance of sustainability, driven either by the market or as a response to critical events. Within the wider attempt to explore avenues for Innovation, Entrepreneurship and Sustainability at times of crisis, the book is loosely organised in three thematic sections: organisational responses to crisis; digitisation, and how technology facilitates or hinders sustainability under conditions of crisis; and SMEs, Family Firms (FF), Entrepreneurship, which explores how critical events offer opportunities for innovation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

4943



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: