Classic Perfume Advertising: 1920-1970 / Nejlevnější knihy
Classic Perfume Advertising: 1920-1970

Kód: 06443005

Classic Perfume Advertising: 1920-1970

Autor Jacqueline Johnson

Someone once said, "There is nothing new under the sun only new ways to do things." This could be the anthem of the agencies that produced the advertisements shown in this exciting new book. Perfume magazine ads not only tell the ... celý popis

755


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Classic Perfume Advertising: 1920-1970

Nákupem získáte 76 bodů

Anotace knihy

Someone once said, "There is nothing new under the sun only new ways to do things." This could be the anthem of the agencies that produced the advertisements shown in this exciting new book. Perfume magazine ads not only tell the story of the brand, they a

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

755

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: