Codes of Advertising / Nejlevnější knihy
Codes of Advertising

Kód: 06751365

Codes of Advertising

Autor Sut Jhally

This work analyses the role played by advertising in the cultural economy of modern society, from both cultural and economic perspectives.

1399


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-12 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Codes of Advertising

Nákupem získáte 140 bodů

Anotace knihy

This work analyses the role played by advertising in the cultural economy of modern society, from both cultural and economic perspectives.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

1399



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: