Consumer Tribes / Nejlevnější knihy
Consumer Tribes

Kód: 10043266

Consumer Tribes

Autor Avi Shankar, Bernard Cova, Robert Kozinets

Marketing and consumer research has traditionally conceptualized consumers as individuals- who exercise choice in the marketplace as individuals not as a class or a group. However an important new perspective is now emerging that ... celý popis

5029


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 13-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Consumer Tribes

Nákupem získáte 503 bodů

Anotace knihy

Marketing and consumer research has traditionally conceptualized consumers as individuals- who exercise choice in the marketplace as individuals not as a class or a group. However an important new perspective is now emerging that rejects the individualisti

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

5029

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: