Counterintuitivity / Nejlevnější knihy
Counterintuitivity

Kód: 22505778

Counterintuitivity

Autor Mario van der Meulen

Innovation is a lazy industry word. Often but a label for yet another leadership ambition, another consultant-driven program. Innovation has ceased to be a positive force for change. To reverse this, we need to leverage its design ... celý popis

824


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-12 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Counterintuitivity

Nákupem získáte 82 bodů

Anotace knihy

Innovation is a lazy industry word. Often but a label for yet another leadership ambition, another consultant-driven program. Innovation has ceased to be a positive force for change. To reverse this, we need to leverage its design and value creation fre

Parametry knihy

824

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: