Creative Inc. / Nejlevnější knihy
Creative Inc.

Kód: 04165838

Creative Inc.

Autor Cho Ilasco

SALES HANDLE: Taking the Leap (44,157 gross) meets Craft, Inc. (27,380 gross) in this guide to turning a creative talent into a profitable business. Creative, Inc. has even broader appeal than Craft, Inc. with terrific info for al ... celý popis

353

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Creative Inc.

Nákupem získáte 35 bodů

Anotace knihy

SALES HANDLE: Taking the Leap (44,157 gross) meets Craft, Inc. (27,380 gross) in this guide to turning a creative talent into a profitable business. Creative, Inc. has even broader appeal than Craft, Inc. with terrific info for all sorts of creative types, not just crafters. DISTINCTIVE: The unique marriage of business plus creative gives this guide a spin that readers won't find in other business books. Illustrated by Nantaka Joy of Oh Joy! and written by Meg Mateo IIasco, successful freelance designer and author, this book not only talks the talk, it walks the walk! EXISTING TREND: The US Small Business Administration estimates that 50 percent of small businesses fail within their first five years. Lack of planning can derail success. Creative, Inc. helps freelancers avoid this pitfall. In these tough economic times, more and more people are choosing - or being forced - to turn their creative passions into businesses, as discussed in the May 2009 New York Times article, Tough Times loosen Creativity. Creative, Inc. is the perfect resource for making that transition. CONSUMER: This book is perfect for creative types ages 20 - 45 who are part of the 9.5 % of unemployed Americans or are sick of the daily grind and want to start a freelance business using their creative talent. VALUE: Packed with real-life advice from freelance superstars who have excelled in their industries, as well as professional accountants, agents, and more, this book provides all the knowledge you would get from a business seminar or retreat - for just $16.95. NOTABLE AUTHORS: Meg Mateo IIasco has a dedicated following as does Nantaka Joy. They will get big exposure on the blogosphere. (See author bios). Blurbs from Grace Bonney (D*S) and Shana Faust (Martha Stewart stylist). RELEVANT SALES INFO: We've sold 27,380 copies of Craft, Inc. since July 2007 and gone back for three reprints. It's #48 on Bookscan's list of craft bestsellers. The Craft, Inc. Business Planner has sold nearly 10,000 copies since September 2009.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Lifestyle, sport & leisure Handicrafts, decorative arts & crafts

353

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: