Creativity and Leadership in the 21st Century Firm / Nejlevnější knihy
Creativity and Leadership in the 21st Century Firm

Kód: 04687575

Creativity and Leadership in the 21st Century Firm

Autor R. D. Norton, Hehir, R. D. Norton

In the wake of the dot-com shakeout of 2000, the time is ripe for a reappraisal of how information technology (IT) has created new environments for businesses and workers in the US and Europe. This book draws on the experiences of ... celý popis

5572


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 13-16 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Creativity and Leadership in the 21st Century Firm

Nákupem získáte 557 bodů

Anotace knihy

In the wake of the dot-com shakeout of 2000, the time is ripe for a reappraisal of how information technology (IT) has created new environments for businesses and workers in the US and Europe. This book draws on the experiences of the 1990s to discern successful strategies for competing and winning in the New Economy. The lessons are most sharply defined in specific regional clusters of innovation. Accordingly, contributors are mainly on-the-scene observers and practitioners from Silicon Valley, New England and Europe.The common theme is the attempt to find innovative ways (in part through non-traditional business models) to create and build increasingly networked, flexible, participatory companies. Drawing on the notion of entrepreneurial behavior as "the pursuit of goals that are beyond the means currently available", the collection examines management, leadership, and innovation issues in start-up and established companies alike. While recognizing the hard realities of the new competition, the book highlights emerging win-win scenarios. Enabled in part by the new IT systems, these new approaches help companies succeed by seeking and rewarding decision-making, initiative and creativity on the part of all employees.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

5572

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: