Customer Care and Customer Satisfaction / Nejlevnější knihy
Customer Care and Customer Satisfaction

Kód: 07013712

Customer Care and Customer Satisfaction

Autor Samson Mutsagondo

This research assesses the impact of customer care on customer satisfaction as well as the correlation between the two variables. The researcher envisages if customer satisfaction is directly a result of business organizations cus ... celý popis

1168


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-11 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Customer Care and Customer Satisfaction

Nákupem získáte 117 bodů

Anotace knihy

This research assesses the impact of customer care on customer satisfaction as well as the correlation between the two variables. The researcher envisages if customer satisfaction is directly a result of business organizations customer care effort. Banks and building society employees and customers were selected and asked to complete questionnaires and answer interview questions in trying to establish the correlation between the two as well as the strength of their relationship. The majority of the respondents strongly expressed that customer satisfaction does not just happen, but is directly related to the amount of customer care disbursed.

Parametry knihy

1168

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: