Customer Experience Management Rebooted / Nejlevnější knihy
Customer Experience Management Rebooted

Kód: 02961219

Customer Experience Management Rebooted

Autor Steven Walden

Walden shows§why most customer experience management fails to improve the customer's real§experience and how to concentrate on the subjective emotional perceptions that§drive the customer's actual "experience" rather than the quan ... celý popis

1143

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Customer Experience Management Rebooted

Nákupem získáte 114 bodů

Anotace knihy

Walden shows§why most customer experience management fails to improve the customer's real§experience and how to concentrate on the subjective emotional perceptions that§drive the customer's actual "experience" rather than the quantitative service efficiency metrics gathered by most CX tools.§§Customer experience management is not about managing every§objective "experience" your customers have with you. It's about understanding,§measuring and creating "experiences" that customers "value".§§So while service and efficiency are wonderful things, they§represent "business as usual"; the ticket to the game, the platform§from which "experiences" are created not the experience itself!§§The message of this book is that businesses are at risk!§Their uber focus on efficiency is leading them to miss the chance to connect§more closely with their customer base and deliver on the creative potential of§their brand. They ignore the fact that technology is an enabler of the§"experience" it is not "the experience". Customers are not data - they are§people: living, breathing, contradictory, infuriating bundles of cognitive and§emotionally-driven responses to stimuli.§§"Experience" deals with how customers think, feel and behave - the§things that motivate them to act which go beyond frequently forgettable§efficiency. This means differentiating by providing new and better experiences§based on a deeper understanding of what motivates customers to buy. To do that§we must leave the objective, quantitative, world of quality management and§enter the subjective, qualitative, world of customer's psychology. §§Walden reboots our understanding of customer experience, showing§us what it means, how to measure it, what we need to do to manage it and how we§can gain financially from it.§§Understand, measure, create and do - but first of all, understand.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1143

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: