Death of Propaganda / Nejlevnější knihy
Death of Propaganda

Kód: 09010198

Death of Propaganda

Autor David Hoskin

B2B buyer behavior has changed - now it's your turn. B2B buyers have changed the way they evaluate and purchase goods and services-yet most B2B suppliers still approach their markets with hyped-up, propaganda-like messages. The ch ... celý popis

770


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Death of Propaganda

Nákupem získáte 77 bodů

Anotace knihy

B2B buyer behavior has changed - now it's your turn. B2B buyers have changed the way they evaluate and purchase goods and services-yet most B2B suppliers still approach their markets with hyped-up, propaganda-like messages. The challenge now is for such co

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

770

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: