Dictionary of Strategy / Nejlevnější knihy
Dictionary of Strategy

Kód: 04684584

Dictionary of Strategy

Autor Louise Kelly, Chris Booth

This dictionary of terms and concepts is a lively, contemporary source book whose intent is to help illuminate major debates, issues, and scholarship in strategic management. The dictionary presents over 550 terms, all compiled th ... celý popis

2675


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-12 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Dictionary of Strategy

Nákupem získáte 268 bodů

Anotace knihy

This dictionary of terms and concepts is a lively, contemporary source book whose intent is to help illuminate major debates, issues, and scholarship in strategic management. The dictionary presents over 550 terms, all compiled through the author's years of teaching MBA courses, presents strategy in a historical context showing how views have changed and evolved, and inviting the reader to think more deeply about the issues raised. It offers a flexible framework for understanding terms and topics in a broader strategic management perspective. The terms and concepts reflect very recent material from magazines, academic journals, and conferences to bring the reader the latest cutting edge research and debates.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Encyclopaedias & reference works Reference works

2675

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: