Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets / Nejlevnější knihy
Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets

Kód: 25357019

Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets

Autor Mosca, Fabrizio (University of Turin, Italy), Chiara Civera

In recent years, luxury goods markets have faced significant changes that have influenced both the dynamics of the competition, as well as their strategies. The principal changes include the following: new ge

1682


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

In recent years, luxury goods markets have faced significant changes that have influenced both the dynamics of the competition, as well as their strategies. The principal changes include the following: new ge

Parametry knihy

1682



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: