Corporate Media Toolkit / Nejlevnější knihy
Corporate Media Toolkit

Kód: 15808696

Corporate Media Toolkit

Autor DIZAZZO

This book offers corporate writers, producers and directors an accessibly-written, hands-on guide to practical techniques important in producing high-quality, nuanced work in a corporate environment. Exploring each phase of media ... celý popis

4944


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Corporate Media Toolkit

Nákupem získáte 494 bodů

Anotace knihy

This book offers corporate writers, producers and directors an accessibly-written, hands-on guide to practical techniques important in producing high-quality, nuanced work in a corporate environment. Exploring each phase of media development--project in

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Film, TV & radio Television

4944

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: