El Negocio de La Edicin Digital. Una Introduccin Al Mundo de Las Publicaciones Electrnicas / Nejlevnější knihy
El Negocio de La Edicin Digital. Una Introduccin Al Mundo de Las Publicaciones Electrnicas

Kód: 12864293

El Negocio de La Edicin Digital. Una Introduccin Al Mundo de Las Publicaciones Electrnicas

Autor Frania Hall

La publicación electrónica exige a los editores contemporáneos reaprender su oficio y experimentar con nuevos modos de gestión, distribución y venta propios de esta naciente rama. Este manual presenta algunos de los avances tecnol ... celý popis

563

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize El Negocio de La Edicin Digital. Una Introduccin Al Mundo de Las Publicaciones Electrnicas

Nákupem získáte 56 bodů

Anotace knihy

La publicación electrónica exige a los editores contemporáneos reaprender su oficio y experimentar con nuevos modos de gestión, distribución y venta propios de esta naciente rama. Este manual presenta algunos de los avances tecnológicos que han producido la revolución digital y pasa revista a las estrategias con que cuatro sectores de la industria están enfrentando este desafío: la edición de obras de referencia, de textos académicos, de materiales educativos y de libros de interés general. Además de mostrar algunos modelos de negocio que pueden orientar el desarrollo de las editoriales latinoamericanas, así como diversos estudios de caso, El negocio de la edición digital explora asuntos clave como la fijación de precios o los sistemas para controlar los derechos de autor, así como la importancia de reinventar el flujo de trabajo, de producir metadatos precisos y de conocer los múltiples formatos disponibles para aprovechar al máximo sus características.

Parametry knihy

563

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: