Ethics in Marketing and Communications / Nejlevnější knihy
Ethics in Marketing and Communications

Kód: 02966417

Ethics in Marketing and Communications

Autor M. McKinley

This book takes an international perspective on the topical issues of marketing ethics and ethical communications. The contributors are professors of business in various European institutions who bring their international backgrou ... celý popis

1540


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 13-16 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Ethics in Marketing and Communications

Nákupem získáte 154 bodů

Anotace knihy

This book takes an international perspective on the topical issues of marketing ethics and ethical communications. The contributors are professors of business in various European institutions who bring their international background and experience to this body of work.

Parametry knihy

1540



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: