GESTIÓN DE LA CALIDAD CON EL MODELO SERVQUAL Y LA ATENCIÓN AL CLIENTE / Nejlevnější knihy
GESTIÓN DE LA CALIDAD CON EL MODELO SERVQUAL Y LA ATENCIÓN AL CLIENTE

Kód: 36930810

GESTIÓN DE LA CALIDAD CON EL MODELO SERVQUAL Y LA ATENCIÓN AL CLIENTE

954


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-11 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize GESTIÓN DE LA CALIDAD CON EL MODELO SERVQUAL Y LA ATENCIÓN AL CLIENTE

Nákupem získáte 95 bodů

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing

954

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: