Grenzenlose Werbung / Nejlevnější knihy
Grenzenlose Werbung

Kód: 28700907

Grenzenlose Werbung

Autor Franz Eder, Mario Keller

The volumes in the series Werbung - Konsum - Geschichte investigate advertising, marketing, consumerism, and material culture both past and present by taking perspectives from the humanities, the social sciences, cultural studies, ... celý popis

3655


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 13-16 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Grenzenlose Werbung

Nákupem získáte 366 bodů

Anotace knihy

The volumes in the series Werbung - Konsum - Geschichte investigate advertising, marketing, consumerism, and material culture both past and present by taking perspectives from the humanities, the social sciences, cultural studies, communication studies, and integrative scholarship. The series' editorial team aims to promote productive discursive and interdisciplinary exchange, and to provide fresh impetus for further research into these areas.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Geisteswissenschaften, Kunst, Musik Geschichte Vor- und Frühgeschichte

3655



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: