Handbook of Social Media Management / Nejlevnější knihy
Handbook of Social Media Management

Kód: 01660740

Handbook of Social Media Management

Autor Mike Friedrichsen, Wolfgang Mühl-Benninghaus

This handbook presents a comprehensive account of developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media. It discuss new theoretical approaches as well as empirical ... celý popis

6032


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 13-16 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Handbook of Social Media Management

Nákupem získáte 603 bodů

Anotace knihy

This handbook presents a comprehensive account of developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media. It discuss new theoretical approaches as well as empirical findings and applications.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

6032

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: