Helpdesk Habits / Nejlevnější knihy
Helpdesk Habits

Kód: 32689412

Helpdesk Habits

Autor Mark Copeman

Mark Copeman is a serial entrepreneur and was co-founder of Customer Thermometer, the customer satisfaction tool. He has spent two decades developing customer relationships, building a helpdesk and working with 100's of customer s ... celý popis

353


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 19-25 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Helpdesk Habits

Nákupem získáte 35 bodů

Anotace knihy

Mark Copeman is a serial entrepreneur and was co-founder of Customer Thermometer, the customer satisfaction tool. He has spent two decades developing customer relationships, building a helpdesk and working with 100's of customer service organisations ac

Parametry knihy

353

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: