How Best to Retain Your Business Customers: Best Guide For Business Customers Retention / Nejlevnější knihy
How Best to Retain Your Business Customers: Best Guide For Business Customers Retention

Kód: 27967580

How Best to Retain Your Business Customers: Best Guide For Business Customers Retention

Autor David a. Osei

Customer loyalty is the single most important element to retain within a business relationship. A lot of positive elements can be derived from a well established loyal customer base. Huge amounts of money is periodically allocated ... celý popis

159


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 19-25 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize How Best to Retain Your Business Customers: Best Guide For Business Customers Retention

Nákupem získáte 16 bodů

Anotace knihy

Customer loyalty is the single most important element to retain within a business relationship. A lot of positive elements can be derived from a well established loyal customer base. Huge amounts of money is periodically allocated to advertising, primarily

Parametry knihy

159



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: