How Positive and Negative Electronic Word of Mouth can Affect Consumer / Nejlevnější knihy
How Positive and Negative Electronic Word of Mouth can Affect Consumer

Kód: 16090881

How Positive and Negative Electronic Word of Mouth can Affect Consumer

Autor Ako Mohammed

This book is carried out to understand the effect of positive and negative electronic word of mouth on consumer's purchasing decision of smartphones.

1189


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-11 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize How Positive and Negative Electronic Word of Mouth can Affect Consumer

Nákupem získáte 119 bodů

Anotace knihy

This book is carried out to understand the effect of positive and negative electronic word of mouth on consumer's purchasing decision of smartphones.

Parametry knihy

1189

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: