Identify consumer behavior / Nejlevnější knihy
Identify consumer behavior

Kód: 36712887

Identify consumer behavior

Autor Germania del Ángel Lopezalday Escobar, Samantha Moreno Gómez

The objective of this research is to analyze the needs of customers in the reopening of the restaurant sector after the sanitary emergency caused by COVID-19 in the state of Puebla. Among the main results, it is highlighted that c ... celý popis

954


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-11 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Identify consumer behavior

Nákupem získáte 95 bodů

Anotace knihy

The objective of this research is to analyze the needs of customers in the reopening of the restaurant sector after the sanitary emergency caused by COVID-19 in the state of Puebla. Among the main results, it is highlighted that customers want restaurants to have adequate cleaning and disinfection of common areas, sanitizing mats, distance between tables, mandatory use of mouth covers, masks and antibacterial gel, food safety, as well as trained personnel for the "new normality". There is also a significant growth in the request for takeaway food, telephone orders or through mobile applications, 64% of the surveyed population will continue to acquire food under these modalities, so that, meet this type of service will be important for this sector.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Management

954



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: