Improving Marketing Strategies for Private Label Products / Nejlevnější knihy
Improving Marketing Strategies for Private Label Products

Kód: 24432156

Improving Marketing Strategies for Private Label Products

Autor ARSLAN

With changing economic and social environmental conditions and diversified consumer attitudes, national and international competition has increased among retailers. Private label brands have started to follow a dynamic structure i ... celý popis

6000


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Improving Marketing Strategies for Private Label Products

Nákupem získáte 600 bodů

Anotace knihy

With changing economic and social environmental conditions and diversified consumer attitudes, national and international competition has increased among retailers. Private label brands have started to follow a dynamic structure in order to adapt themselve

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

6000

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: