Infonomics and Value Creation in the New Business of Free / Nejlevnější knihy
Infonomics and Value Creation in the New Business of Free

Kód: 08656683

Infonomics and Value Creation in the New Business of Free

Autor Regazzi

"This book addresses the question of whether or not information has become a commodity and examines how infonomics and the "business of free" have changed the way companies must create and market their information to make it most ... celý popis

5108


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Infonomics and Value Creation in the New Business of Free

Nákupem získáte 511 bodů

Anotace knihy

"This book addresses the question of whether or not information has become a commodity and examines how infonomics and the "business of free" have changed the way companies must create and market their information to make it most accessible and valuable for their consumers"--Provided by publisher.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics Microeconomics

5108

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: