Innovation and Dynamics in Japanese Retailing / Nejlevnější knihy
Innovation and Dynamics in Japanese Retailing

Kód: 12045575

Innovation and Dynamics in Japanese Retailing

Autor Hendrick Meyer-Ohle

Japanese retailing has long been regarded as traditional or even backwards, when in reality it has constantly demonstrated its innovativeness and dynamism. This book highlights these developments by looking at: innovations and und ... celý popis

3309


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 13-16 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Innovation and Dynamics in Japanese Retailing

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

Japanese retailing has long been regarded as traditional or even backwards, when in reality it has constantly demonstrated its innovativeness and dynamism. This book highlights these developments by looking at: innovations and underlying driving forces; responses of Japanese retailers to deregulation; increasing competition; changes in consumer behaviour; and internationalization during the 1990s. All of these factors are analyzed through a thorough investigation of innovative activity from the 1950s onwards.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

3309

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: