Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry / Nejlevnější knihy
Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry

Kód: 01428918

Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry

Autor Min Ding, Jehoshua Eliashberg, Stefan Stremersch

This volume details state-of-the art research findings and new conceptual thinking related to pharmaceutical marketing. It covers all major aspects, including R&D, promotion, pricing, branding, competitive strategy, portfolio anal ... celý popis

7322


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry

Nákupem získáte 732 bodů

Anotace knihy

This volume details state-of-the art research findings and new conceptual thinking related to pharmaceutical marketing. It covers all major aspects, including R&D, promotion, pricing, branding, competitive strategy, portfolio analysis.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Manufacturing industries

7322

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: