Innovation in communication. Engaging citizens in media discourse / Nejlevnější knihy
Innovation in communication. Engaging citizens in media discourse

Kód: 36102085

Innovation in communication. Engaging citizens in media discourse

Autor Peña Fernández, Simón, Lazkano Arrillaga, Iñaki, Larrondo Ureta, Ainara, Agirreazkuenaga Onaindia, Irat

This book explores the innovative ways in which the media are involving audiences in the creation and redistribution of content in general and news content in particular in the digital era. It examines journalistic innovation from ... celý popis

376

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Innovation in communication. Engaging citizens in media discourse

Nákupem získáte 38 bodů

Anotace knihy

This book explores the innovative ways in which the media are involving audiences in the creation and redistribution of content in general and news content in particular in the digital era. It examines journalistic innovation from four perspectives: how digital media outlets are engaging todayÆs active audiences in the processes of news production and dissemination, the ways in which Spanish-based digital publications are using social media to reach wider audiences, the extent to which voters rely on social media rather than traditional media for information, and the roles traditional media, digital media, and social media in the Basque Country play during election campaigns.

Parametry knihy

376



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: